ŞTIRI CONSILIUL LOCAL PRIMĂRIA INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC INSTITUŢII

PROGRAM DE LUCRU CU PUBLICUL AL DIRECŢIEI DE ASISTENŢĂ SOCIALĂ


Pentru un serviciu mai eficient, începând de săptămâna viitoare Direcţia de asistenţă socială a Primăriei Municipiului Miercurea-Ciuc va primi clienţii în clădirea Primăriei, cu programare prealabilă.

 

 

Angajaţii Direcţiei de asistenţă socială mâine (18 februarie) vor primi clienţii în clădirea societăţii Harvíz SA (str. Salcâm nr. 1.), dar începând de la 23 februarie se va modifica locaţia şi se va extinde programul. Rămâne intervalul de orele 9,00–11,00 în zilele de marţi şi joi, iar în zilele de joi va fi asigurată şi intervalul de orele 14,00–16,00. Locaţia va fi clădirea Primăriei.

 

Deservirea va fi condiţionată de programare prealabilă telefonică, după teme:

  • autoritatea tutelară / alocaţie pentru susţinerea familiei  0266 315120 / 141     biroul nr. 25
  • indemn. de creşterea copilului / asistenţă la domiciliu    0266 315120 / 115     biroul nr. 28
  • ajutor social / protecţia copilului                                     0266 315120 / 191     biroul nr. 29

Clienţii pot intra numai în ordinea programării.

 

Având în vedere situaţia de pandemie, Primăria Municipiului Miercurea-Ciuc în continuare încurajează locuitorii urbei de a folosi metodele online sau telefonice.

 

17 februarie 2021

 

[înapoi]

Ofertă de programe

IUN UNSCENE – Festivalul Universităţilor de Arte
08
SEP  
21
SEP FILMTETTFESZT – POVEŞTI MĂRUNTE
20
SEP FILMTETTFESZT – ÎN LINIŞTE
20
SEP FILMTETTFESZT – PĂLĂRIETARE ŞI NASDECARTOF
19





 



PUBLICAŢII DESPRE ORAŞ


 



 



GALERIE FOTO