ŞTIRI CONSILIUL LOCAL PRIMĂRIA INFORMAŢII DE INTERES PUBLIC INSTITUŢII

LANSAREA URMĂTORULUI PROGRAM DE REABILITARE TERMICĂ


Fondurile europene din perioada de finanţare 2021–2027, respectiv planul de redresare şi rezilienţă a Uniunii Europene pune municipiul Miercurea-Ciuc într-o poziţie avantajoasă în care poate fi realizată acoperirea de 50% în cadrul programelor de reabilitare termică. Asociaţiile de proprietari pot depune dosarul de înscriere până la 10 septembrie.

Urmează un pas important în viaţa oraşului – a declarat primarul Korodi Attila la conferinţa de presă la care a fost anunţată lansarea programului local multianual privind creştera performanţei energetice a blocurilor de locuit. Municipiul şi-a luat deja partea din aceste programe, iar perioada din faţa noastră ne oferă noi oportunităţi. Pregătirea profesională a biroului nostru de specialitate şi experienţa lor profesională în acest domeniu vor fi cu siguranţă în avantajul nostru şi suntem încrezători că cât mai multe asociaţii de proprietari se vor alătura programului. De asemenea, ne pregătim să oferim locatarilor de blocuri un instrument de finanţare pe termen lung pentru finanţarea contribuţiei proprie.

În Miercurea Ciuc, 102 din cele 296 de blocuri sunt deja izolate termic, ceea ce înseamnă o acoperire de 34% – a raportat viceprimarul Bors Béla, adăugând că încă 194 de blocuri ar putea fi ţinta noului program.

Cele 104 de asociaţii de proprietari, care administrează potenţialul 194 de blocuri, vor fi contactate de primărie printr-o adresă. După cum a relatat doamna director Dósa Eszter Zsuzsanna (Direcţia de proiecte cu finanţare nerambursabile), documentele pe care asociaţiile de proprietari trebuie să le prezinte atunci când depun cererea vor fi transmise tuturor destinatarilor ca ataşament. În conformitate cu Hotărârea Consiliului Local nr. 213/2021 prin care se aprobă lansarea înscrierii asociaţiilor de proprietari în programul local multianual privind creştera performanţei energetice a blocurilor de locuit, asociaţiile de proprietari interesaţi vor prezenta următoarele documente: hotărârea Adunării Generale a Asociaţilor cu privire la participarea în program, lista cu proprietarii apartamentelor, cu semnătură (min. 2/3), fişa tehnică a blocului, contractul de mandat semnat şi declaraţia proprietarilor apartamentelor care vor contribui cu 100% din cheltuielile aferente apartamentelor aflate în proprietatea persoanelor juridice, sau a apartamentelor aflate în proprietatea persoanelor  fizice, dar utilizate în alt scop decât locuinţă.

Asociaţiile de proprietari care doresc să se înscrie în program pot depune dosarul de înscriere până la 10 septembrie 2021.

 

13 august 2021

[înapoi]

Ofertă de programe

OCT INEFFABLE feat. BILL LAURANCE – concert
29
OCT MÁRTON ÁRPÁD 80+1 - expoziţie
08
IUN UNSCENE – Festivalul Universităţilor de Arte
08
SEP  
21
SEP FILMTETTFESZT – POVEŞTI MĂRUNTE
20





 



PUBLICAŢII DESPRE ORAŞ


 



 



GALERIE FOTO